Joventuts Musicals de la Vall d'Albaida Obri la Borsa de Treball per al Curs 2018/19
11-Jun-2018
L’Escola de Música, Joventuts Musicals de la Vall d’Albaida, que imparteix classes en 12 localitats de les comarques de la Vall d’Albaida i la Safor, obri la borsa de treball per tal d’ampliar la seua plantilla de professors.
Busquem professors per a impartir un total de 25 especialitats, entre elles Fasolet-IEM, creat per professors de la nostra escola. Les especialitats que impartim son les que apareixen al cartell.
Totes aquelles persones interessades en accedir a les places de treball deuen tenir la titulació superior com a requisit indispensable i preferiblement, cursos de la Metodología IEM. Per a poder inscriure’s han d’entrar a la nostra web emusvall.es i accedir al apartat “Treballa amb nosaltres” per a emplenar el formulari d’inscripció a la borsa.
Esperem les vostres respostes.

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Text-to-speech function is limited to 200 characters
|
|
|
|